Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Please place your confession here:

People usually say "Move on"

But how can you possibly move "on", when there is nothing to move "onto"?


---------------------------------------------------

Βαρκούμαι να έρτει το πάσχα.
Φέτος εν τέλεια μες την μέση του τόπου. Εν ήβρε πιο μέση.
Έννεν ότι έχω κάτι πολλά σούπερ ουάου να κάμω δαμέ τζ εν θέλω να το διακόψω να πάω Κύπρο.
Επίσης έννεν ότι εν επεθύμησα να πάω σπίτι μου ή να δω τους φίλους μου (όσους εν τζαμέ τέλοσπαντων). Ή ότι εν αγαπώ κάθε chance που μπορεί να έχω να δω έστω τζαι once την Νταρκ-Μάττερ. Απλώς, εν μες τη μέση του τόπου.

Ένιξέρω πως να το εξηγήσω.

Το καλό εν ότι μετά το πάσχα εν να έσηει μείνει πολλά λίος καιρός για το καλοκαίρι.
Για το οποίο καλοκαίρι μάλλον έχω μεγάλες προσδοκίες, τις οποίες προσπαθώ να κάμω ελίμινειτ μες το νου μου γιατί είχα τις τζαι πέρσυ, τζαι τελικά εκατέληξα το πιο remarkable πράμα που έκαμα πέρσυ το καλοκαίρι να μου εστοίχησε heartaches ούλλη την επόμενη χρονιά.
Ας είναι. Εν να το ξανάκαμνα. (Τζαι possibly εν να το ξανακάμω τζαι φέτος, εν ξέρω).

Εν θέλω να έχω προσδοκίες. Γενικά.
Ούτε που τους αθρώπους, ούτε που τις καταστάσεις, ούτε που το καλοτζαίρι, ούτε που τίποτε.
Εν ο πιο σίγουρος τρόπος να μεν πληγώνεσαι, να μεν στεναχωρκέσαι τζαι να μεν σε κόφτει.
Να είσαι "τσιλάτος" που λέμε.

"Ο,τι κάτσει πελλέ."

Αλλά εν είμαι έτσι. Μπορεί να είμαι λλίο (τζαι να δείχνω ότι είμαι πολλά). Αλλά μόνο λλίο.
Αρέσκει μου να σκέφτουμαι ότι τούτο το καλοκαίρι μπορεί να πάω κάμπινγκ, να κάμω πράματα, να πάω Πρωταρά, να δω κόσμο που εν να ήθελα, να περάσω χρόνο μαζί τους κλπ κλπ...
Αλλά ξέρωγω; Ίσως να μεν γίνει τίποτα που τούτα.
Ίσως γίνει με άλλον τρόπο.
Που πάλε εν να εν καλό, εν λέω.

Γι αυτό εν θέλω να έχω προσδοκίες.

Είμαι μάλλον καλοκαίριsick. Ποτζείνο που παθαίνεις μόλις αρχίσει ο καιρός να ζεσταίνει (τζαι τα πράματα που έσηεις να παραδώσεις γίνουν μια φάουσα).




Καλοκαίρι, αργείς;

6 σχόλια:

  1. Ρε, νοιωθω σε! Λαλώ εν πρεπει να εχω μεγάλες προσδοκίες για το καλοκαίρι με τοσα που γίνουνται αλλα παλε έχω! Καντ χέλπ ιτ. Τζαι θελω τζαι διακοπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καααλοκαιρινές διακοπές (ταμ ταμ τουρουρου) για παααανταααα!!!
      Κάτι έτσι, έννε; Χαχα :)

      Διαγραφή
  2. so this is the last time i hear u say 'move on' right? epeidi vlepeis to vanity se touto oullo.
    eperimena tounto kalojairi opws tin crazy cow prin llies meres.
    twra en thelw kan na ertei..en to thelw. gia prwti fora stin zwh mou thelw na meinw stasimi.
    oi enne thetiko tounto comment a;
    enna to sasw siga siga i promise.
    elpizw otan les Prwtara na ennoeis jai emena kapou mesa :) filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω ότι εν να πρεπε να συμφωνήσω.
      Αλλά νομίζω ότι όι. Εν θα σταματήσω να το λαλώ.
      Τουλάχιστο ως το "move" γιατί if you don't "move", then you'll never find something to move "onto".
      Τέλοσπαντων. Εν να πάμε να κάμουμε cliff jumping. Ντοντ γουόρι. Χαχα.

      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. ατε-ατε-ατεεεεεεεεεεεε...το καλοτζιαιρι εννα το περασουμε πολλα καλα!!!φταννει να το θελουμε...να μεν μοιζερκαζουμε τζιαι να μεν φοουμαστε.εχουμε τζιαι εξοχικο στα τριβιλλουρα!!!μονο εμεις,κανενας αλλος!!!εν λλιο πραμα δηλαδη???ατε να δω...ΑΤΕ ΝΑ ΔΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή