Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Καλημέρα!

Σήμερα το πρωί εξύπνησα που το χάραμα.
Εσκέφτουμουν να πάω για τρέξιμο αλλά εβαρέθηκα.
Βασικά εβαρέθηκα να ντυθώ, αν εμπορούσα να πάω με τις πυζιάμες εν να επήεννα.

Ετζοιμήθηκα ακόμα καμιά-δυο ώρες τζαι μετά εξύπνησα πάλε.
Εν θα σχολιάσω τι έβλεπα στον ύπνο μου, ο εγκέφαλος μου έσιει κάποιο θέμα με το τι κάμνει process στο υποσυνείδητο μου. Oh well.

Εσηκώθηκα γύρω στο μεσημέρι (δηλαδή πριν καμιά ώρα) τζαι άνοιξα ούλλα τα παράθυρα.
Διάπλατα.
Έσιει ήλιο! Εν Κυριακή, τζαι εν μια νέα μέρα. Τζαι έσιει ήλιο!

Έβαλα μουσική τζ εσύναξα τα πράματα μου που ήταν πετάμενα ποτζεί ποδά.
Ο κόσμος εν πιο όμορφος τζαι λιγότερο τρομακτικός με το φως της μέρας.
Έχω διάφορο θκιάβασμα να κάμω, αλλά εν πειράζει.
Δώδεκα χρόνια σχολείο εν με έκοφτε, γιατί να με κόφτει τωρά; Χαλάρωσε.

Μετά, έκαμα την πιο τέλεια ομελέτα του κόσμου.

Σε λίο εν να ντυθώ τζαι να φύω.

Μάλλον εν να πάω στην Άνω Πόλη να φκάλω φωτογραφίες.
Μπορεί να πάω τζαι στο λιμάνι. Εν ξέρω. Εν να δω.
Μπορεί να μεν πάω τζαι πουθενά που τούτα που λέω. 


Καλημέρα, είπα σας;


Καλημέρα!







4 σχόλια:

  1. egw anoiksa ta parathira oulla jai evala mousiki
    irten mou na akousw savage garden..
    efoulara to jai efkika sto mpalkoni tou ypnodwmatiou
    efkike jai o geitonas dipla jai ekoitakse me
    'kalimera' lalei mou
    'kalimera' lalw tou

    jai meta ekatalava poso omorfo einai na to akoueis touto kathe mera
    jai as men tous ksereis kala

    kalimera xeimarre
    jai as men kameis tipote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Αρέσκει μου να πιστέφκω στη διαφορά που μπορεί να κάμει ένα "Καλημέρα" στον κόσμο. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=MYwYFCwdxMc

      :)

      Διαγραφή
  2. καλημερα αγαπημενη...τζιαι εγω ανοιξα τα ουλλα.εβαλα τζιαι εγω μουσικη.εννα με περιπαιζετε αλλα ακουω παριο τζιαι μητροπανο!καθαριζω το σπιτι τζιαι πετασσω πραματα.εν κυριακη τζιαι εν λυπουμαι...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα τι κάνεις, να 'σαι πάντα καλά; (Εν Πάριος τούτο, έννε; Ή λέω πελλάρες; Μάλλον)
      Ένιγουει. Καλημέρα! :)

      Διαγραφή