Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Fly me to the moon

Ο όχι μόνο μικρός, αλλά και ιπτάμενος πλέον Χείμαρρος, σας ομιλεί από τους αιθέρες και έχει να σας πει τρία κοσμοιστορικά πλην εντελώς ράντομ γεγονότα.

1. London Baby!!!! Ναι, ξέρω το ότι σας έπρησα έσιει θκυο εφτομάδες με τούτο το Λάντον, αλλά πώς να το κάμουμε; Ήρτε η ώρα να κάμω θραύση ΚΑΙ εις τας Αγγλίας. Αυτή τη στιγμή είμαι στο αεροπλάνο τζαι αν δε μου τα σκατώσει ο μπλόγκερ η ανάρτηση θα ανεβεί σε απρόξιμειτλι 3 ώρες από τώρα.

2. Εγόρασα ipad!!!! Το μίνι το 16άρι. Χμ.. Τζ επειδή ανέφερα σε προηγούμενο ποστ το άιφον μου τζαι εν να νομίζετε ότι είμαι μια αππωμένη χίπστερ μιτσιά που πετάσσει τα λεφτά των γονιών της λετ μι κλάριφαι οτι εγόρασα τα τζαι τα θκυο με δικά μου λεφτα που εφύλαα για πάντα τζ επίσης το άιφον ήταν δεύτερο (μπορεί τζαι τρίτο) χέρι. Ντάξει; Ντάξει. Τωρά που έκαμα ριστόρ την εικόνα μου, πάω να την αποδομήσω πάλε με το τρίτο κοσμοιστορικό γεγονός το οποίο είναι.....

3. Ότι έβαψα τα νύχια μου μωβ!!!!!! Κι εδώ κυρίες και κύριοι, να επισημάνω ότι δεν εξανάβαψα τα νύχια μου ποττε (!) στη μικρή μου ζωη ως χείμαρρος και μου φαίνεται εξαιρετικά αστείο να το σκέφτομαι, πόσο μάλλον που το έκαμα τζ´όλας!

Αυτά λοιπόν από τους αιθέρες, προς το παρόν έσουσε μας καλά, ώσπου να φτάσουμε Αθήνα δε μας αφήκαν καν να φκάλουμε τις ζώνες μας τζαι στο τέλος εζητήσσν τζαι συγγνώμη που εν εμπορέσαν ¨λόγω των αναταράξεων¨ να μας εξυπηρετήσουν όπως θα ηθέλαν (τωρά γράφω πας το τραπεζούι τζαι σούζεται) αλλά οκκει.
Αν ανεβεί η ανάρτηση σημαίνει έφτασα αλάιβ και αλώβητη (λαλείς να σχετίζουνται μεταξύ τους τούτες οι λέξεις;).

...LONDON BABY!!!!!

Update: Έφτασα στο Ιμπίριαλ. Ούλλα καλα.

13 σχόλια:

  1. μανα μου σε χειμαρρε...ποκουππα το λαντον τζιαι πιασε τιπς τζιαι σημειωσεις να μου πεις.να προσεχεις τζιαι να χαρεις τα παντα.φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να περάσεις όμορφα! :)
    κι εγώ στο λιγοστά (κούχου κούχου) χρονάκια μου δεν έβαφα ποτέ τα νύχια μου..
    αλλά ήτανε μέχρι να κάνω την αρχή!
    τώρα τα βάφω με τα πιο κουλά χρώματα - μπλε, πράσσινα, κυπαρισσί, μωβ, μαύρα και λοιπά..
    αλλά επειδή δεν είμαι κοριτσάκι για τέτοια, συνήθως τα ξεβάφω την επόμενη μέρα και μετά απο μια βδομάδα ξανά απο την αρχή..
    (χμμμμ, μάλλον πρέπει να το ψάξω αυτό...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα να τα συνηθίσω. Πέφτει το βλέμμα μου πάνω τους σε ανύποπτους χρόνους τζαι πίανουν με τα γέλια!
      Δε νομίζω να το ξανακάνω σύντομα πάντως... ;)

      Διαγραφή
  3. imperial, perhaps the best university in the world.
    London = the best city in the world...
    what can go wrong? Nothing (apart from somebody stealing your pursue).

    Enjoy London! Do me the favour na paeis na faeis fai pou ta vans jiame sto King's Cross sto King's Boulevard. En exoun la8os (je en je hipsterika :D:P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh yes! me oli ti sovarotita pou me diepei.

      RoAm

      Διαγραφή
    2. Nothing can go wrong τζαι ας τολμήσουν να τζίσουν το σακ´ιδιο μου!!!! Οκ, εν να πω στον κολλητό να με πάρει να φάμε! Ευχαριστωωωω!!!!

      Διαγραφή
  4. ouffou misw se eipa sou to;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :) a re vlaka! pls pls pls! PERNA APISTEUTA KALA JAI ELA PISW GEMATI!!!!!!!we loveeeeeeeeeeeeee London!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που με μισάς. Έτσι αγάπη που μου έσιεις! Χαχα! Εν να περάσω τέλεια τζαι για σένα, άτε. <LONDON3

      Διαγραφή
  5. Καλα να περάσεις!!! Οοουυυυ ζηλεύκω!!!!

    Tο iphone μου αγόρασα το κι εγώ με τα δικά μου λεφτά, έν έχει καλύτερο πράμα - κανένας εν μπορεί να σου πει τίποτε (ιδιαίτερα οι γονείς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή